Sidor

fredag 24 januari 2014

Pretty little liars

Det är så många som har överraskat under senaste tiden. Den som gjorde det ganska gemytligt var finskaläraren som gav oss två sovmornar genom att bestämma att vi inte behöver fler lektioner. Inte illa!
Dock blev denna dags sovmorgon inte av eftersom väckarklockan klingande vanlig tid och så fort jag sluppit upp från sängen körde jag till mommos. Blev bortskämd med underbart morgonmål, finns säkert inget bättre sätt att börja fredag-morgonen!

Dessutom planerade jag in lite kul med favorit-Anna! Vad tänker jag inte berätta ännu. ;) Med saknade tjejen har jag inbokat en dejt på måndag och i smyg längtar jag redan..

Efter skolan har jag träningar och dagen avslutas som sagt med Abi-middag. Imorgon är jag ledig hela dagen, gissa vem som kommer att spendera den med näsan i datorskärmen? PLL börjar bli ett farligt beroende...

//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar