Sidor

torsdag 9 januari 2014

It's a new dawn, it's a new day, it's a new life, for me.

Hej!
I och med att året böt till 2014 kände jag att jag behövde en lite nystart när det gäller bloggandet. Riktigt ärligt skulle jag inte alls ha velat lämna blogg.se (har ju trots allt haft bloggen där sen 2009..), men insåg själv också att bloggen stärvade ganska så mycket och kanske det gör helt bra att börja från ett nytt kapitel ibland?
Den gamla bloggen kommer förstås att få finnas kvar. Först troligen utan lösenord och efter en stund tror jag att jag lösenordsskyddar den. Känns säkrast så. ;)

Nyår. Nyår för alltid med sig det eviga dilemmat om nyårslöften. Själv trodde jag att jag inte skulle ge några nyårslöften, men nu senare eftertänkt så har jag visst några.
1. Jag skall aldrig mera lova nåt. Lova är ett förbannat starkt ord.
2. Jag skall stå på mig mer.
3. Jag och hästarna skall träna mer. Vi ska bli bättre och vi ska prestera mer!

Vad som gäller bloggen så är det mycket som skall göras ännu. Designen skall fixas och det lär ta en stund före jag förstår mig på allt.
Men hoppas ni trivs ändå!

Hade!
-Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar