Sidor

tisdag 28 januari 2014

Hearing what you say but I just cant make a sound

Efter gårdagens nattliga nervösa sammanbrott plockade jag ihop mig tillbaka och valde att sova, och sov gjorde jag minsann. Jag som annars brukar vakna oändligt tidigt då jag har ledigt sov glatt till långt över 11. Efter låg jag vidare i sängen med PLL och geografiboken.
Nu på eftermiddagen stod träningar på schemat och vi med Patricia valde att byta ponny. Rubik och jag hade små sammarbetssvårigheter i början med mot slutet lyckades vi faktiskt hitta en samförståelse. Inte illa.
Aijoo! Glömde ju helt att berätta att jag idag satte upp mig på Lily för första gången på länge. Detaljen om att hon slängde ner mig tillbaka lika fort som jag kommit upp kan vi glömma tycker jag.. Dock så var hon riktigt positiv och glad hela tiden och inga större täcken på hälta, ännu. Yay!

Resten av denna dag så tänker jag vara okontaktbar. Telefonen har jag gömt bort och datorn kommer endast att användas till PLL eller någon film. Känner att jag behöver samla mig lite ännu, och sådär.

Hehe, fnissade lite åt er då jag märkte hur statistiken hade skjutit i höjden.. Vad är det för fel på er nyfikna stackare egentligen? ;)

pusshej
//Felicia

kompiiiis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar