Sidor

tisdag 14 januari 2014

don't let your heart grow cold

Arktiska klimatet fortsätter att erövra. Termometaren hade stannat på -14grader idag och jag övervägde starkt att stanna hemma, dock kom jag ihåg att jag skulle försöka klara av en hel vecka i skolan så jag åkte iväg ändå.
Överraskade lite mig själv att stanna kvar hela dagen (hela två lektioner...) OCH bli kvar ännu en timme efter skolan för att rita. Fick klart mitt skittråkiga projekt och ser faktiskt lite framemot att börja mitt nya.. Kanske för att det betyder lite mindre lektioner i skolan.. eh.

Väl hemma har jag äntligen storstädat mitt rum. Jagat dammråttor skulle säkert vara mer beskrivade för vad jag sysslat med, men ändå. Nu är mitt rum i alla fall lite representativare, med tanke på släkten som anländer på fredag.

Strax åker jag iväg till stallet för träningar med min gosiga ponny. Eftersom Lily varit ganska länge på sjukledigt har Hjödis fått följa med på träningarna. Ni kan bara tänka er hennes lycka när hon äntligen får vara med igen. Sötis. Kommer typ ändå att vilja ta livet av mig dit i kylan.

//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar