Sidor

torsdag 16 januari 2014

high above the ground

Alltså. Hur skoltrött får man bli egentligen?
Pinade mig igenom första lektionen men valde sedan att skippa nästa och åka till Ekenäs med Janni och Amanda för att äta lunch på kina-restaurangen. Lite skyller jag på att jag faktiskt också hade bedömningskörning vilket gjorde att jag ändå skulle ha missat en stor del av den lektionen. Så de så.
Rekommenderar verkligen lunchen på Ho Wah! Billigt och otroligt gott!
Bedömningskörningen gick som på räls och jag kan hurra med att jag nu har permanent körkort 15år framåt, om jag inte förstås gör nåt riktigt drastiskt i trafiken förstås. Men anyway. Yaay!

För att nu ändå bevisa att jag är en helt okej flitig studerande så kan jag berätta att jag motvilligt petade mig tillbaka på den sista lektionen. Att jag satt hela lektionen och stirrade i väggen kan vi lämna som en liten parentes.

Väl hemma har jag kollat x antal avsnitt av PLL. Började se idag och efter två avsnitt var jag redan fast. Favoritserien tänkte jag missa på tv'n också för att jag råkade "vila ögonen" lite.
Stallet är besökt och resten av kvällen har inga planer. Eller okej, om ni inte berättar åt nån så tänker jag kanske göra en manöver till köket, tyst som en mus, och stjäla lite kaka i förtid. Mamma bakar och här doftar himmelskt hemma. Argh.

Hadetbra!
-Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar