Sidor

måndag 13 januari 2014

Kiinni, pidetään kiinni

Jag har en jävligt störande huvudvärk som förföljt mig nu några dagar och eftersom min kropp är lite överkänslig mot värkmedicin så gör det saken lite jobbigare.
Förvånade dessutom mig själv idag med att faktiskt vara en hel dag i skolan! Inte illa! Skall se om jag klarar av hela veckan..

Om några minuter börjar favoritserien och sedan är det stallet som gäller. Tänker mysa lite extra med mina finisar, bara för att jag kan. Lily har på senaste tiden blivit så himla gosig och eftersom jag inte kan motstå henne när hon ger pussar så brukar tiden i stallet lätt bli lite längre än planerad..

För övrigt så fastän det är lika kallt som på nordpolen här förtillfället så klagar jag inte. Jag gillarlite kyla och förstås snö!! Som jag har väntat!

4 dagar till födelsedagen, woopwoop!

//Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar