Sidor

tisdag 6 januari 2015

tisdag

Oooookej, nu räcker det. Riktar detta mot alla nyblivna inttileskin som uttrycker sin frustation på sociala medier. Enough is enough.
Inte ens vi som inte lever i samma land som vår kille pirrar...

Aja, kom inte hit för att pirra. Inte alls egentligen.
Jag kom hit för att berätta om min och Katies New Year's resolution! Jag vet att detta "New Year - New Me"- grejen är lite uttjatad, så jag skall göra detta riktigt kort.
Vi har nämligen bestämt oss för mer motion och en hälsosammare livsstil! Detta i sin tur firade vi med att knyta tossorna och dra på länk igår. Inte illa, eller hur? 
Näe, men vi bestämde oss också för att inte göra detta under press, utan vi gör det som en kul grej. Tänker inte precis ha "Beach 2015" eller nåt liknande som mål, känns lixom lite.... tråkigt. Vem bryr sig egentligen lixom. Haha. Skoja bara, absolut lägger jag upp ett mål om jag bara finner något som intresserar mig!

Aja, kvällens träning är avklarad och nu kallar sängen, rättare sagt DH.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar