Sidor

lördag 10 januari 2015

Saker att se framemot under våren!

Våren närmar sig med stormsteg och tiden bara flyger iväg känns det som! Några saker jag har att se framemot denna vår här i Tyskland;

- Min födelsedag!
Hur den skall firas är ännu lite oklart, men med Janni skall det göras iaf. 

- En helg i Berlin med Katie!
Skall bli såå skönt att få åka iväg lite.

- Ett besök av min fina mamma!
Ännu lite oklart på exakt när detta äger hus, men helgen skall vi iaf spendera i Hamburg.

- Amanda kommer på besök!
Behöver jag ens förklara varför jag är taggad inför detta.. 

- En weekend resa till London med Janni!
Att träffa en saknad Kia och få se London, no more words needed.

Kia

1 kommentar:

  1. Hahaha vaaaar har du hitta denhä bilden :DDDD Sött. Längtar redan till april <3

    SvaraRadera