Sidor

fredag 9 januari 2015

Ett hej från sjukstugan

Godkväll på er!
Som ni kanske ur rubriken kunde antyda har jag, igen, dragit på mig en riktigt ordentlig förkylning. Denna (lediga) dag har jag därför till största delen spenderat i sängen.. Förutom då en dressyrträning på morgonen (inte smart) och så körde jag nyss Katie till Bremen (helt okej att gå ut en sväng). Jag tog dessutom min nya kärlek med mig, nämligen te muggen jag fick av Janni till julklapp! Var ju kanske ingen direkt överraskning... men älskar den ändå! Det är lixom en såndär termosmugg vetni?

Annors då?
Tre månader i Tyskland har passerat. Tillika som det känns som om en vecka, känns det också som en ganska lång tid. Den tredje månaden, alltså december, måste jag skriva lite som Kia att jag inte riktigt kommer ihåg under hurudan feelis den gick under, väntade väl mest på min semester och sådant.
Fastän vissa dagar är prydda med hemlängtan och andra annars bara tröga och jobbiga så trivs jag verkligen här. Jag känner att jag är en del av denna familj, och en del av gänget i stallet. Jag har ett otroligt bra förhållande med min host mom och vi skvallrar iväg många timmar i veckan.

Nu kallar en till kopp med te och lite DH, jag önskar er en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar