Sidor

söndag 11 januari 2015

Mannen i mitt liv

Min man, min äkta hälft, Tobias. Killen som läser mig som en öppen bok. Han vet precis vad jag tänker utan att jag behöver använda ord, han säger precis vad han tycker när jag gjort nåt dumt och jag vet att han aldrig skulle lämna mig i sticket.  

Vi har känt varann länge, och jag tror att en vänskap som vår aldrig kan förtvina. Han finns där när jag behöver honom, och jag hoppas att han känner likadant. Han är en av de få personer som vågar öppna sig helt åt mig, han litar verkligen på mig och jag skulle aldrig svika det förtroendet.

Han är en av de personer jag skulle gå igenom eld och vatten för, jag skulle utan tveka dö för att rädda hans liv och jag lovar att aldrig ta honom för givet.

Jag älskar och saknar dig så otroligt mycket min fina.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar