Sidor

söndag 4 januari 2015

hangover friendly

Hej på er alla fina!
Hur har er helg varit? Min har varit minst sagt en oförglömlig en.
Janni har, som ni redan vet, varit här ett förlängt veckoslut och ack så kul det varit att spendera lite kvalitetstid med henne. Torsdagen var movie night här hos oss, vi tre tjejer kröp upp i min säng för att kolla Frozen. Jag själv somnade efter ungefär 7 minuter in i filmen och snarkade glatt ända till sluttexterna. Efteråt låg vi en stund med Janni och funderade på livets stora frågor förrän det var dags att säga gonatt.

Fredagen var för mig igen en helt vanlig arbetsdag, dock kom Janni med och lekte med mig och Max på eftermiddagen, så tiden gick lite fortare. På kvällen åkte vi tre in till Hagen för middag på grekiska stället och en cocktail till vår lokala cocktail bar. (Måste tillägga att jag verkligen blev positivt överraskad!!)

På lördagen var det äntligen dags för min lediga helg, så vi sov lite längre och hoppade sedan in i bilen för att åka in till Bremen. Efter några timmar och många fler pengar åkte vi hem för att börja föra inför kvällens festas.
Kvällen ute var minst sagt oförglömlig, och idag mår vi båda verkligen som vi förtjänar...

Varsågoda för uppdateringen, om en stund skall jag köra Janni till tåget och ikväll väntar några Skype-dejter!


1 kommentar: