Sidor

fredag 16 januari 2015

snarkelisnark

Dag två som snark-vakt. Max ligger och sover och jag passar på att göra lite vettiga och mindre viktiga saker under tiden. Läsa bloggar och sådant nivet...

Skulle egentligen varit med Max först på eftermiddagen idag, men fick ett samtal från HM på morgonen att det blir lite ändrade planer för denna dag. Låt oss också nämna att jag tror jag var den som flippade ur mest över detta... Haha. Anyway så ligger vi här nu och väntar på lillasyster till M. Eller, jag väntar. M är lyckligt ovetande.

Annors då?
Märkte nyss när jag skulle kolla vad jag senast bloggade om inte publicerats, så skall söka fram det och lägga till det i slutet på detta inlägg.
Men ja, onsdagen var hoppeträningsdag och min bäääbis tog sina första hopp, duktiga kille.

Aja, that's about it. Ikväll kommer Janni och stackars Max hamnar med på lite äventyr när hon skall plockas upp.


Amanda bokade också biljett hit igår, så snart är vi alla reunited!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar