Sidor

torsdag 22 januari 2015

Efterlängtat inlägg..?

Bloggen ekar öde....
Haha nej, egentligen är det inte meningen så men eftersom vi inte (ännu heller) har internet i vår nya lägenhet så gör det bloggningen lite mer..... komplicerad.

Vad har ni missat?
Förra helgen spenderade jag i sällskap av Janni som anlände hit för att fira min födelsedag. Vi gjorde egentligen inte mycket annat än spenderade lite kvalitetstid och uppdaterade varann om senaste skvallret. På lördagskvällen samlades ett gäng hos oss för att äta lite kaka och senare drog jag, Janni och Katie iväg till den lokala nattklubben.

Denna vecka har gått i lite mer annorlunda tecken då jag så gott som hela veckan hittills och resten av veckan kommer endast att spendera med Max. Max fick en lillasyster förra fredagen, så jag tror HM har händerna lite fulla just nu. Jag fick äran att åka till sjukhuset och hälsa på lilla Lina (som hon förresten heter) då hon bara var två dygn gammal. Nu har jag dessutom äran att få se henne lite oftare, och dessutom mysa några korta stunder. Man blir ju babysjuk med mindre......

Så ja, här rullar allting på som förrut. Inkommande helg jobbar jag med Katie och helgen efter det är det äntligen dags att åka till Berlin. Nyss har jag avslutat ett Skype-samtal med Cissi och mamma, och nu måste jag beställa en ny telefon.
Men vi får höras närmare?

Mommo - hur skulle det vara med ett Skype - samtal snart?! :)

2 kommentarer:

  1. I'm confused - vill du prata me din riktiga mommo eller med mig? :DDDDD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, nåh jag tackar inte nej till någondera! :D

      Radera