Sidor

måndag 12 januari 2015

Äntligen flyttat!

Vi har äntligen flyttat till vår nya lägenhet! Ännu är allting inte riktigt klart, men men sånt brukar ju ordna sig!
Vi båda tog nog ett litet glädjeskutt då vi såg denna lägenhet.. Inte är den bara mycket större, men också mycket modernare. Jag i min tur kan inte sluta le över de faktumet att jag nu har en dubbelsäng.. Ack hur skönt det skall bli att få sova i den efter min minimala och stenhårda i förra lägenheten.
Dessutom har jag också ett mycket större rum nu, så alla ni som vill komma på besök ryms iallafall! ;)

Vi konstaterade båda när vi satt och pratade om dittan och dattan att det bästa kommer ju nog att vara faktumet att ingen kan ränna här in och ut. I förra lägenheten bodde vi ju nog skillt, men ändå i en del av stora huset vilket betydde att alltid nu som då traskade någon oväntat in.

Okej nog om lägenhetssnack. Eller, kan väl tillägga att vi inte ännu har något internet här så ni får nöja er med sjabbiga mobilinlägg tillsvidare.

Ikväll skall vi fira med lite vin och så måste jag väl lägga penna och papper på nattduksbordet, enligt min HM kommer drömmen man drömmer första natten i en ny lägenhet att bli sann. Let's pray for the best!
Ha en fin måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar