Sidor

lördag 20 februari 2016

Saturday

Hej... lördag!
Känns så konstigt att det är lördag och jag faktiskt sitter hemma och inte på jobb.. Men kan ju inte säga att jag klagar precis! Började denna lördag med en ordentlig sovmorgon, när jag väl dragit upp mig från sängen körde jag in mot stan. Tanken var att handla lite matvaror, köpa en semla från Lilla Hembageriet och sedan åka hem. Till min glädje råkade jag dock stöta på Danne i bageriet och tog sedan en semla-dejt med honom. Kände som en evighet sen vi senast sågs (vilket det nog är), så det fanns en hel del och lite till att catcha upp om.

Nu sitter jag här i soffan igen, fick lite mat handlat i stan och nu är det en eftermiddag med serie-mys som gäller (skall försöka knåpa ihop videon från lite material som samlats under de senaste träningarna). Ikväll skall jag möta upp några tjejer för att gå på teater och så blir det kanske utgång sen... Hehe.

Jag önskar er en riktigt fin helg!

Inte helt fel att sitta här och mysa med takkan.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar