Sidor

onsdag 17 februari 2016

Ett hej från bottnet av soffan

Veckan gick igång med en sån fart att jag inte riktigt själv hängde med och nu sitter vi redan på onsdag. Kan ni förstå det va? Att snart är det freeeedaaag! Inte för att det egentligen har någon skillnad, jag är ju trots allt ledig hela veckan.
Måndagen var ingen speciell dag. Gjorde absolut inget produktivt under hela dagen. Inte ett smack. Eller jo, var visst ett varv till stallet. Men jo, i övrigt har man under hela början av denna vecka kunnat hitta mig på soffan, i pyjamas, under en filt och med The Fosters i datorrutan.

Igår var det dags för träningar, tyvärr var vår ordinarietränare borta vilket förstörde lite stämningen. Eller, det är ju inte sådär himla kul att hoppa "bommar nedgrävda i marken" en hel träning, om ni förstår vad jag menar. Video utlovas i ett senare skede. Innan träningarna åkte jag ett varv till Ekenäs för att uträtta lite ärenden och efter träningarna bjöd mamma på Hese-mat. Ifall det intresserade.

Idag har jag faktiskt varit lite produktiv och åstadkommit saker! Några saker. Okej, en sak. Men det är bättre än inget eller hur? Efter att jag åstadkommit min ena sak (tog mig typ 3 timmar) (note to self, radera candy crush från telefonen), lyfte jag röven från soffan och drog iväg på länk. Händer inte sådär himla ofta, så passade på att springa närmare 6km när jag en gång kom igång. Kommer hata valet imorgon tror jag. Suck.

Jajja hörni! Nu är det resten av veckan kvar! Har inga planer egentligen. Skall på fredagen köra mamsen till flygfältet och på lördag skall jag på teater. Inte mycket annat. Skönt så.

Hoppas allt är bra med er och så hörs vi snart igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar