Sidor

söndag 14 februari 2016

Glad vändag!

Trevlig vändag mina fina!
Denna vändag har jag spenderat först på jobb och så fort jag kom hem lade jag eld i bastun, korkade en cider och bara satte mig ner för att njuta av än en Valentines Day som singel. Tillika som jag låg där på bastubänken seglade mina tankar iväg till mitt dejtingliv. För hur man än förbjuder sig själv så kan man inte låta bli att tänka på alla som fått rosor eller choklad av någon idag, jag fick makaroner. For the record så blev jag glad ändå. När jag insåg att mitt dejtingliv lite påminner om en långsam version av ett sjunkande Titanic blev jag lite bitter på mig själv. Jag menar, vi firar ju faktiskt VÄNdag i Finland, och mina vänner är ju bara bäst. Så istället för att älta över ett tragiskt icke-existerande dejtingliv uppmuntrar jag er singlar (och andra) att uppskatta era fina vänner och släktingar. Jag önskar er nu en riktigt fin fortsättning på denna vändag och söndag samt avslutar med en bildbomb på bilder som skriker lite vänskap! Tyvärr eftersom jag inte riktigt haft tid att ta över bilder från gamla datorn så hittade jag inte alla bilder jag ville.. Men aja dethär får duga!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar