Sidor

fredag 5 februari 2016

Hej

Här ligger jag, mitt i sängen omringad av chips och godis och skriver några rader medan jag väntar på att bastun skall bli varm. Hur ser er fredagkväll ut?
Jag känner mig som en riktig invalid medan jag ligger här. Vill ni veta varför? Jo för att jag igår fällde en tallrik. På min tå. Så att min stortå gick av. ALLTSÅ SUCK. Vad är oddsen kan man tänka sig?... Jaja, tur så är jag inte precis mitt i någon hårdträningsperiod. Ingen "röra-på-mig" period överhuvudtaget så kämpar vidare med livet som soffpotatis. Allt är som vanligt vill säga.
Kommer att stanna en lite längre stund i Billnäs denna gång då vi inte riktigt har någon skola just nu. Åker ett varv till Åbo nästa vecka för att visa mig i skolan en dag och kommer sedan igen tillbaka hit. Ibland funderar jag om jag någonsin kommer att lära mig. Något alls lixom. Huh.

Annars så är allt som förrut. På tisdagen skippade jag min vanliga träning för lite lever-crossfit i form av Pyjamassitz. Kvällen var av bästa slag och när klockan närmade sig morgon traskade vi hem till Kia för att sova. Börjar bli en dålig ovana detdär.. att sova hos Kia, menar jag. Aja.

Egentligen ville jag bara titta in och säga hej, tycker så synd om er tappra där ute som orkar klicka in sig hit för att 99% av gångerna mötas av samma rubrik som tidigare. Skulle vilja bli så mycket aktivare, men vet inte riktigt vad som hindrar mig. Nu har jag iallafall lite videomaterial som jag tänkte plita ihop till några inlägg. Kanske det tar sig sen ändå?

Nu tror jag bastun börjar närma sig finsk värme, så jag skall knäppa på en podd och krypa in.

Jag önskar er allt det bästa och så (förhoppningsvis) hörs vi snart!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar