Sidor

torsdag 9 mars 2017

Tunnetko tän hetken kauneuden

Hade en riktigt bra flow nyss, lyckades nästan skrapa ihop ett helt vettigt inlägg. Meeeennnn så kröp (haha skoja, studsade så att hon nästan åkte rakt in i mig är kanske mer sanningsenligt) Minttu upp i soffan och innan jag visste ordet av lade hon ner sig och vila riktigt fast i mitt ben. Dog söthetsdöden och tappade tråden på det jag just hade plitat ner. Jaja sånt händer.

Livet knagglar på som vanligt. Vi är inne i en skolperiod vilket betyder någon föreläsning här och där istället för praktik 40h i veckan. Fastän jag nu plötsligt besitter en massa fritid (jämfört med under praktikperioderna) så har jag inget desto större socialt umgänge ändå. Blir liksom inte riktigt av. Är för bekväm med att ligga på soffan och göra absolut ingenting.

Annat då?

Beskådat en vacker morgon med fina Lillzu

Tränat mitt i natten för ingen vettig orsak alls

Spenderat en dag i operationssalen

Donerat lite blod

Sett Michael Monroe live med Kärl

Dragit på halaren en eller två gånger

Spelat nya favorit spelet några gånger för mycket, denna bild
från en spelkväll med fina tjejer!

Njutit av bastu en kall vinterkväll

Korkat vinflaskan för lite fest

Beskådat latmaskarna mina ta en nap på mattan

Skrapat ihop en estetiskt vacker frukost en fager morgon

Njutit av vårvädret en dag vid åstranden

Gjort ett försök att vara söt på bild

Gjort en dagsutflykt till Ruissalo med Kia

Förundrat mig över humörsvängningarna i vädret och tydligen
känt ett behov av att ta en bild på det också

Gått promenader i vackra Åbo



































































































































































































































































































































































































































































































































































































Fått se en av mina största idoler live...

.. och fått en puss på kinden.


















































































































Det var väl ungefär det. Detta inlägg tog sig sisådär närmare 9h att få publicerat. Men bättre sent än aldrig, eller hur. Har nyss landat i sängen efter en träff på Hunters med Amanda, nu nalkas jakt efter ny serie och imorgon har jag en helt ledig dag framför mig!

Ha det absolut underbart mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar