Sidor

torsdag 23 mars 2017

Meidän piti muuttaa maailmaa

God afton!
Hur har ni det?
Här på Auragatan är allting lite slött för tillfället. Lider lite av post-årsfest ångest och spenderar mesta delen av tiden på soffan medan jag väntar på att livet skall regna lite pengar och lycka över mig. Skämt åsido så har jag ledigt idag och imorgon. Fastän jag tänkte att jag skulle vara riktigt produktiv och få skrivet lite skolarbete. Tror ni jag fick något gjort? Nej. Istället sov jag till 11, spenderade några timmar i stallet, brände lite pengar med Janni och sprang iväg på länk. Sånt händer. Bättre lycka imorgon.

Istället för att älta i mitt tragiska öde tänkte jag dela med mig av några saker jag för tillfället ser riktigt mycket fram emot.


1 dag, alltså imorgon nalkas det träning igen. Alltid lika kul att rida lite under vakande ögon!

4 dagar tills jag inleder praktik 3/4 för detta skolår!

22 dagar tills planet lyfter mot England och jag får krama om min sister from another mister Cissi!

25 dagar tills planet lyfter från England mot Tyskland och min fina familj där!

38 dagar tills det är dags att fira vappen!

73 dagar till officiellt sommarlov!

105 dagar till Ruisrock!

127 dagar tills Toto uppträder i Ekenäs!

En lite somrig bild på Amanda och mig får pryda detta inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar