Sidor

lördag 11 mars 2017

Ärliga listan

1. Tre guilty pleasures
- Älskar, älskar, ÄLSKAR chokopuffar. Skulle kunna äta dem alla måltider. 
- Älskar att vandra runt i butiker som är fulla med "billigt skräp".
- Älskar blombutiker.

2. När grät du senast och varför?
- Trodde jag direkt skulle kunna peka ut dag och exakt tidpunkt för detta, men nu när jag tänker närmare efter kommer jag faktiskt inte ihåg. Förra veckan kanske? Nej, det var visst här för någon natt sedan när jag vaknade och var bombsäker på att jag skulle dö ensam.

3. När kan du vara dig själv till 100%?
- Tycker jag är mig själv allt som oftast. Men om vi nu skall riktigt vara exakt så alltid här hemma i sällskap av Kia.

4. Tre saker du avskyr?
- Matrester
- Slaskigt väder
- När jag varit för lat för att byka och inte har några rena kläder att lägga på mig.

5. Hur är du i skolan?
- Som en tågolycka ungefär. Helt kaos.

6. Vad blir du stressad av?
- När du skickar iväg ett risky meddelande och du ser att personen börjar skriva ett svar.

7. Hur tror du andra uppfattar dig?
- Troligen som otrevlig, arrogant och allmänt all over the place.

8. Hur uppfattar du dig själv?
- Jag uppfattar mig som en person som inte riktigt tar stress över något eller någon, jag lever här och nu och jag väljer att försöka vara trevlig mot alla. 

9. En situation du tycker att är jobbig/pinsam?
- Kan inte komma på nåt som jag alltid skulle känna att är pinsamt. Men några riktigt jobbiga situationer uppstod senaste söndag jag var på jobb. Min arbetskamrat Ted hade kvällen innan gjort en "Tinder takeover" och "raggat upp" halva Ekenäs med frågor om fiske och bakning. Ni kan tänka er hur kul det var att sitta i kassan och betjäna alla dessa "ragg" följande dag..

10. Två otippade saker om dig själv?
- Jag har aldrig ägt ett par Converse
- Skulle vilja packa en ryggsäck, stänga av telefonen och bara vandra runt i en skog i typ en vecka.

11. När känner du dig som vackrast?
- Nyduschad, sommarbrun, utan smink i en lång sommarklänning.

12. Något du funderar mycket över?
- Framtiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar