Sidor

måndag 30 november 2015

Trevlig första december!

borde ha publicerats igår, blogger tyckte annorlunda.....

Hejhej bloggen!
Ligger i min säng och väntar på mitt kaffesällskap (aka Janni och Amanda) som borde anlända sådär snart typ. Har tänt mina ljus och julmusiken spelar i bakgrunden, hade nästan lite glömt hur mysigt levande ljus kan göra tillvaron. Måste verkligen tända dem oftare. Ok kommer säkert bränna upp lägenheter här i farten men... Lägenheten doftar också nybakad kaka, vispade snabbt (ok tog mig mycket längre än planerat och många fler nerver än tänkt) en chokladkaka som jag tänker bjuda på snart. Den ser lite ut som en kakkahög, men hoppas den smakar bättre iaf.

Förra veckan gick i ett huj då Kia bodde hos mig från tisdag till fredag och sen gick helgen till hästar och jobb. Visst hann vi festa lite också, på onsdag på Showroom med Bond tema. Inte helt fel det heller. Av skolan återstår endast två dagar kvar denna vecka, på torsdag är det glöggrunda (och Tobbe kommer äntligen hit!!!!) sen spenderar jag lördagen genom att shoppa julklappar med mamma och på söndag åker jag med mamma och mommo min på lite äventyr. 

Ha en bra vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar