Sidor

måndag 23 november 2015

Helgen rusade förbi i racerfart med mycket åkas av och annan mellan Åbo och Karis. Hade lovat rida några hästar i Billnäs, utöver min egen ponny, men ville ändå vara lite i Åbo under helgen också så. På lördagen knöt jag till och med dansskorna och drog ut en sväng med Amanda. 
Idag är det måndag och veckan har börjat på lugnare vis, nämligen endast med ett kort studiebesök till Pargas. Efteråt mötte jag upp Janni för att knäppa några bilder och efteråt satte vi oss med varsin kopp kakao. Så himla skönt att få spendera lite kvalitetstid med min finaste. 

Tog ett hårt tag i nacken och städade min lägenhet när jag kom hem. Kände ångest över att det verkligen påminde mer om en svinstia än ett hem, och nu efteråt känns det otroligt skönt att ha det gjort. Julstädningen gjort i tid lixom. Haha. 

Bara Salkkarit är slut skall jag springa till Siwa efter glögg och sedan slänga mig i soffan framför en film. 

Hoppas er vecka börjat lika bra, och trevlig fortsättning på veckan!

Bjuder till slut på en bild av lite äldre slag, då det faktiskt fanns snö på vintern....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar