Sidor

tisdag 3 november 2015

Syjunta

Hej tisdag!
Helgen rusade förbi i racerfart med tävlingar på lördag (hästen var awesome, ryttaren glömde banan), tre kalas och på kvällen åkte vi till Fiskars för nånslags ljusshow. Som ett tips så rekommenderar jag verkligen inte ljusshowen, hela spektaklet kändes väldigt disturbing och wierd. Inte ok. Iofs så var det ju i Fiskars, vilket förklarar det mesta av konstigheterna...... 

På söndagen spenderade jag några timmar på jobbet och hoppade sedan på tåget mot Åbo. Väl hemma hann jag dock bara in genom dörren och vända förrän Kia hörde av sig. Det visade sig att vi båda var lite söndagsdeprimerade och vad är nu bättre än att deppa tillsammans? Sagt och gjort packade jag väskan och pedade iväg mot studentbyn för en myskväll med nybakta kex.

Måndagen kom och for lika fort. Vi plockade upp våra halare som (äntligen!!!) kommit, gjorde ett studiebesök till Malmkulla i Pargas med min smågrupp och på kvällen samlades vi ett gäng tjejer hos Soffis för att sy lite halarmärken på våra halare. 

Idag är det tisdag och jag är riktigt tudelad om jag skall åka iväg på träningar, om jag skall åka iväg på träningar och inte komma till Åbo ikväll eller om jag skall åka iväg på träningar och komma tillbaka till Åbo ikväll. I-lands problem på hög nivå. 

Anyway så skall jag spela lite hay day medan vår föreläsare predikar om nåt som inte ens skulle intressera en sten. 
Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Oj vilken snygg bild! <3 Bara att det tar ca 8 månader innan man kan ta fram shorts igen...

    SvaraRadera