Sidor

onsdag 18 november 2015

Hej Du!

Hjärtligt välkommen till min blogg, jag hoppas du skall trivas här!

Jag vill påminna dig om att detta verkligen är MIN blogg, och ger mig därför rätten att uttrycka mig som jag vill. Ibland medger jag att jag uttryckt mig fel, men ibland kanske det bara är du som missförstått mig.

Jag vill vänligen påminna dig om att du inte vet hela sanningen bakom allting jag skriver. Jag väljer vad jag publicerar och vill påpeka att det kan ligga mycket bakom det som jag väljer att inte skriva ut. Visst förstå jag att det leder till konfys - men visa gärna lite mänsklighet du också.

Med denna blogg ger jag dig en inblick i mitt liv, jag ger dig chansen att få se hur jag har det - men för mig är du anonym. Alla känner apan men apan känner ingen kunde kanske passa in här. Därför vill jag påminna dig om att gärna kommentera med namn, då känns det som om det verkligen fanns någon bakom kommentaren.

Jag vet inte varför du läser min blogg - kanske gillar du mig inte och söker skvaller, kanske är du min vän, kanske har du bara hittat hit och fastnat för bloggen... orsakerna kan vara många. Vem du än är så är du välkommen, och ni alla värderas lika. För att alla skall trivas är tips om blogginlägg, förbättringar etc alltid välkomna. Det är du som gör bloggen tillsammans med mig.

Sist men verkligen inte minst, bakom bloggen sitter verkligen a living, breathing human being med bra och dåliga dagar, men känslosvall och glädjeryck - kom ihåg det när du läser och kommenterar.

Jag hoppas du respekterar mig - så respekterar jag dig.

Ni är så himla fina!!
Vi hörs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar