Sidor

fredag 4 december 2015

jag säger tack för mig innan jag vänder om



Meningen känns så himla uttjatad. Kan inte fatta hur många gånger någon slängt den i ansiktet på mig. Tänk om jag inte vill det då? Tänk om det inte riktigt går att tänka i den banan just nu? Men istället står jag bara där och.....



...För vad vet du egentligen. Och jag förstår ju dig. Jag låter som en bandspelare som fastnat och spelar upp samma skiva om och om igen. Kanske du inte fattar att..



.. Jag kanske bara borde gå min väg, samvetet väger ton. Men istället känns det som om det enda vi gör....



... och vad gör nu det egentligen. Fastän jag vet att det finns ett ljus i ändan av tunneln, så känns det ganska ruttet ändå. Jag menar, hur går man tillbaka? Hur kan man återställa? Men kanske främst, hur går man vidare?
I can't live, with or without you sjöng U2, vissa dagar förstår jag dem bara lite bättre än andra.



(alla bilder tagna från wehearit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar