Sidor

tisdag 24 november 2015

Julklappsönskemålen 2015

Julen närmar sig med stormsteg, och det börjar väl vara dags att publicera årets julklappsönskemåls- lista. Till listan av önskemål hör iår egentligen mest praktiska grejer, saker jag behöver i hemmet lixom - men lite måste man ju få drömma också. ,

1. En ny telefon. Min stackars jävel till telefon som jag köpte i Tyskland när min dåvarande gav upp börjar sakta men säkert säga upp sitt kontrakt. En Samsung galaxy s 6 skulle inte vara helt fel, eller varför inte en iPhone 6....

2. Tågbiljetter. Vad jag skulle göra för ett 10-biljetters "kort".

3. En divansoffa. Spanade in en i Ikea och nu kan jag inte få den ur tankarna.

4. En wok-panna. Eller egentligen bara än lite större stekpanna, med semi-höga kanter.

5. Pajform.

6. Knivbock, heter de så på svenska? Jaa men ni vet en såndär ställning för knivar.

7. En armbandsklocka. Helst en som är som en bit till mitt nominationarmband.

8. Böcker. Det är aldrig fel med böcker. Såg att Kepler skall släppa en ny serie.......

9. Sängkläder, handdukar, gardiner.... Man kan aldrig ha för många.

10. Spotify premium. För en månad eller varför inte ett år.

Inte skulle det ju vara helt fel med mat heller, eller kanske flygbiljetter till Tyskland......

 Vad önskar ni er?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar