Sidor

måndag 3 augusti 2015

en helt vanlig totalt intetsägande lista

Fyllde i denna igårkväll. Enjoy lovers.

HAR DU ?
Folköl i kylen? Nej. Ingen stor ölälskare här inte.
Något husdjur? Räknas min armé av dammråttor?
Någon favoriträtt? Favoriserar all mat. Förutom spenat.
Puder på dig? Näe.
Några framtidsplaner? Visst, eller inte njaa.. Specificera frågan?
Någon sjukdom? Inte nåt jag vet om.
Gymkort? BAHAHAHAHAHAH. Nä.
En homosexuell kompis? Visst har jag det.
Duschat idag? Nej.
Någon kompis som snarkar? Joo.
Någon vän som spelar i ett band? Ehm, jag tror det?
Några mvg:n? Räknas såna jag fått i lågstadiet..?
Någon som förstår dig? Javisst!
Något beroende? Alltför många..
Fikat idag? Jadå.
Nagellack? Nej.
Någon vän som bor i ett annat land? Också här får jag tyvärr(?) säga jo.

VEM ? ..
Avskyr du? Den som uppfann morgonturer.
Delar du mest minnen med? Janni. 
Längtar du mest efter? Han.
Stör du dig på? Cissi, för att hon åker och lämnar mig igen.
Gosar du med? Min säng.
Lagar mat? Mamma.
Diskar? Diskmaskinen.

VILKEN ? ..
Tidning läser du? Ingen just nu. Möjligen Västra Nyland imorgon..
Buss åker du oftast? Åker inte buss.
Dag fyller du år? ... orkar inte kolla veckodag.
Årstid föredrar du? Vår eller höst.
Stad är du uppväxt i? Billnäs

VAD ? ..
Gör du nu? Borde gå och lägga mig.
Gör dig till en bra människa? Min brutala ärlighet.
Gör dig till en dålig människa? Möjligen samma som ovan. Möjligen min envishet.
Vill du arbeta med? Hälsa och välfärd.
Är roligast just nu? Nothing. Nothing funny about this evening.
Har du på dig nu? Pyjamas. 
Har du för smink idag? Mascara.
Äger du för skor? Alltför många.... fula.
Har du för storlek i skor? 38.
Läser du för bok? Ingen just nu, men borde läsa boken jag lånade av Amanda!
Ska du göra nu? Sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar