Sidor

torsdag 6 augusti 2015

Before he cheats

För några veckor sedan var det min yngsta kusins konfirmation. Idag tog jag äntligen tummen ur och kollade igenom bilderna Tobbe tog och skickade och så lade jag alla på en minnepinne för att föra dem till deras nya ägare.
När jag kollade på bilderna blev jag helt paff, bilderna var absolut strålande på alla sätt och vis. Jag är så otroligt stolt över att ha en vän som kan ta sådär bra bilder, dessutom för en hyfsad summa. Härmed vill jag därför rekommendera Bias Media åt alla er som söker fotograf (eller behöver ni kanske någon som gör grafisk design, det fixar han nämligen också)! Som grädde på moset får ni ju dessutom umgås med världens bästa, så jag tycker det låter som en riktigt bra deal.

Idag är det torsdag, vilket betyder att det bara är två dagar kvar tills jag åker iväg på en "mini-semester" till Tyskland. Skall bli skönt att spendera några lediga dagar bland med hästar och min andra familj. Dessutom längtar jag ihjäl mig tills jag får pussa på min prinsessas mjuka mule. 

Annat då? Min ack så saknade Sandra är på besök i Finland så efter jobbet igår åkte jag raka vägen för att träffa henne. Satte en stund på baywatch och motellet och bara snackade strunt med henne och Sofie innan jag styrde bubblan hemåt. 

Nu borde jag kvickt fixa mig klar och sedan dra iväg på glassdejt innan jobbet. 

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar