Sidor

söndag 16 augusti 2015

inatt e du min, inatt e jag din

Vetni vad jag absolut älskar med er mina stalkers? Att ni aldrig slutar överraska mig. Trots att det rådigt en nästan fullständig tystnad här på bloggen under hela veckan så lyckas ni ändå nästan slå besökarrekord, bara för att det är söndag.
Söndagar måste i allmänhet vara den dagen man aktivast läser bloggar visserligen (guilty!), jag menar; hur skall man annars få tag på det senaste skvallret från helgen? Heheh. Anyway, fortsätt såhär, ni gör mig så glad!

Vad har hänt sedan jag senast loggade in här?
Tyskland resan kom och gick, och jag kunde inte riktigt låta bli att få lite ångest när jag kom hem tillbaka. Det var så otroligt underbart att spendera lite tid med min andra familj, och bara få njuta av några semesterdagar borta från Finland.
Resten av veckan var det jobb för fulla muggar, och igår var det äntligen dags för vår sommarfest med jobbet. Mickis var underbar och för att fixa mitt hår då vi slutare, och sedan drog vi iväg mot Motellet för lite middag. Kvällen var verkligen den bästa på mycket länge, jag hade så förbannat roligt. Ledin levererade och vi dansade like there were no tomorrow. Efter Ledin drog vi iväg mot Ettan, dock blev kvällen där inte himla lång då stället var äckligt packat med människor, så istället drog jag (vi) iväg och fick sova under stjärnorna (haha).

Idag har varit en riktig latmask-dag, När jag väl vaknat, kravlat upp från sängen och tagit en dusch fick jag skjuts hem till natursköna Billnäs. Slängde hastigt i mig några makaroner och drog sedan till stugan där jag gjorde ett tappert försök att sova bort krabbisen i solen på bryggan.
Nu trycker dock tröttheten på ganska passligt så jag tänker bara knäppa på en film och lämna er med en liten bildbomb.

Hoppas er vecka & helg varit lika bra!


min snapchat gick het, men vackra och mindre vackra
bilder igår..

dagens försök att bota krabbis..




mamma och jag märkte att shettisen som bor nära stugan hade fått en avkomma, dog söthetsdöden






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar