Sidor

söndag 2 augusti 2015

time after time

Ligger här på mitt nya favoritställe - soffan i vårt (totalt onödiga men ändå ack så mysiga) vardagsrum. Det var inte förrän typ förra veckan jag insåg hur löjligt skön soffan här är och sedan dess har jag spenderat mestadels av tiden här.

Orsaken varför jag ens loggade in på bloggen var för att berätta åt er att jag funnit motivationen (igen..) men innan jag kan börja spotta ut inlägg måste bloggen få en lite make over (igen, det också). Så jag varnar er färdigt för lite kaos. Kanske. Kan ju vara att jag lyckas få det klart redan ikväll. Troligen inte. Vi får se.

Imorgon nalkas det måndag och morgontur på jobbet. Egentligen stör det mig inte alls, för jag lägger igen bakom mig en absolut underbar helg, egentligen en hel underbar vecka, som jag på sämre dagar kan blicka tillbaka och le åt. Jag har gjort så många roliga grejer att jag blir riktigt snurrig i bollen när jag tänker på det. Umgås med fina och saknade Cissi, rida favorithästen, Karisnatt, flyttlasskörning till Åbo, tortillas. bastu och filmmys... the list goes on.

Jag skall sluta flumma nu och ta mig an bloggdesignen. Eller kanske jag kollar ett avsnitt Drop dead Diva. Livets svåra val.

Jag lovar att vi hörs snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar