Sidor

måndag 3 augusti 2015

argh.

Jag ber verkligen om ursäkt för kaoset som råder här på bloggisen! Ligger tyvärr under risk för nervsammanbrott om jag fortsätter mer ikväll, så ni får stå ut med denna tillfälliga design tills jag finner tid att pilla lite mer på den. Jag är långt ifrån ens kunnig på saker som gäller design samt koder hit och dit så min hjärna pallar inte riktigt när inget sedan passar ihop och jag inte vet hur jag skall åtgärda saker och ting..

Denna dag har igen dock varit av bättre slag. Efter jobbet traskade jag ut i skogen på lite svamp och blåbärsjakt och på kvällen plockade jag upp mina fellow musketörer för middag på Pub Niska i Ekenäs. Jag förstår inte hur jag fått så absolut underbara vänner, jag älskar er (ni vet väl det?).

Nu kallar en film och sängen, vi hörs säkert under morgondagen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar