Sidor

onsdag 4 mars 2015

you had me hooked again from the minute you sat down

Har sovit löjligt dåligt en längre period, så efter att jag nu två nätter fått sova ordentligt kändes det som om denna tisdag bara flög förbi, och jag lyckades hålla ett gott humör hela dagen.

Eftersom vi hamnat göra lite ändringar i våra arbetsscheman så har jag nu varje vecka tisdagseftermiddagarna ledigt (klagar verkligen inte). Igår passade jag på, då jag för en gångsskull har HP's audi hela veckan, att köra ner (upp?) till Cuxhaven. Vädret visade inte sin bästa sida, så efter sisådär en halvtimme körde jag tillbaka. Av det jag hann utforska var staden riktigt mysig, och troligen värd ett andra besök nångång då vädret tillåter.
Eftersom morgonen började med träningar med tre hästar ansåg jag att jag var värd att avsluta dagen med lite Mc Donald's mat.

Egentligen händer här inget nytt, och jag överväger att gräva fram en lista som skulle vara ungefär 30 dagar eller så. Genom det får vi hoppas på en lite aktivare och färgrikare uppdatering av bloggen. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar