Sidor

fredag 27 mars 2015

kolossala underbara

Jaja. En till vecka som börjar lida mot sitt slut. Vad har hänt under denna vecka då?
Måndag och tisdag spenderade jag i sängen då jag, igen, dragit på mig värsta förkylningen. Kände på måndagsmorgonen att allting kändes lite extra trögt så jag valde att sjukskriva mig istället för att rida 5 hästar. På tisdagen gjorde jag ett läkarbesök för att kolla infektionsvärden etc, och på kvällen var det igen dags för tyskalektion.

Onsdagen agerade som vanligt free-jumping-morning, och Max-mys på eftermiddagen. På torsdagen var allt som vanligt igen med en drös hästar att rida och sådant.

Livet här är inte så spännande kan jag berätta, vecka efter vecka upprepas ganska långt samma mönster. Aja, 34 dagar kvar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar