Sidor

onsdag 18 mars 2015

Vårens första dag

Idag är det onsdagen den 18 mars, och vet ni var jag spenderat eftermiddagen?
Vill ni gissa?
Inte?
Kom igen nu!
Okejokej... jag har spenderat denna dag på.... stranden!

Termometaren har legat på ungefär 17/18 grader (inte undra på att jag var genomsvettig efter första hästen idag..) och därav gjorde det denna dag till en perfekt dag för en picknick. Vår lilla sjö här bredvid har en massa små sandstränder, och min HM rekommenderade en av dem eftersom läget av den gör att stranden är så gott som vindfri. Där låg jag sedan i en par timmar och läste ur min bok (haha, egentligen sov jag ena timmen men det är ju bara en detalj..) samt åt lite kex.

Denna eftermiddag har jag avslutat med Skype-samtal med både min mamma och mommo, fint så. Bara jag bloggat klart tänker jag knyta tossorna och dra iväg på en länk, man måste ju njuta till fullo då vädret visar en såhär bra sida!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar