Sidor

måndag 30 mars 2015

wonderful weekend

Lägger en kul helg bakom igen, och när jag blickar framåt är det inte alls många dagar kvar på count downen.

Fredag,
Anlände ju redan ganska sent på torsdagskvällen, men efter en kort uppdatering av skvaller kastade vi oss båda i varsin säng. Så medan Katie åkte iväg på jobb på fredagen snarkade jag vidare och tog en ordentlig sovmorgon. Efter några avsnitt Grey's anatomy klädde jag på mig och traskade i ösregnet ner till staden. Spenderade några timmar yrandes omkring där, och spenderade ganska mycket av mina icke-existerande pengar..... (Note to self, gå inte in i Primark!!! Ever.)
När Katie slutade jobbet åkte vi för att hälsa på hennes häst Flynn och på kvällen gick vi för att kolla filmen Cinderella på bio. De hade verkligen lyckats med filmen, så jag rekommenderar den varmt åt alla!

Lördag,
Sovmorgon igen, för att sedan dra iväg mot Ikea. Katie har nyss flyttat så hon behövde lite stuff och jag tackar aldrig nej för att åka till Ikea.
Eftermiddagen/kvällen gick till en ridtur på Flynn, allmänt chillas och så drog vi iväg på en öl till puben hon har ca. 20m från sin ytterdörr (hur lyx är inte det?!).

Söndag,
Ingen riktigt lång sovmorgon eftersom klockorna ändrades och vi ville ändå få nåt gjort förrän det var dags för mig att hoppa på tåget.
Långpromenad med hunden Missy och så lite panncakes till lunch.

Nu är det bara 4 veckor till vi ses igen!!

Ha en fin måndag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar