Sidor

måndag 2 mars 2015

5 månader

Fatta att det verkligen 5 månader sedan jag lämnade finsk mark för att flytta till ett ställe vart jag inte ens hade sett en bild eller pratat i telefon med personen som skulle bli min host mom.
Jag är väldigt glad att jag åkte iväg. Jag har lärt mig mycket, främst om mig själv. (Överväger att skriva ett inlägg om detta i ett senare skede.)

Så hur känner jag mig?
Ja, riktigt bra faktiskt om man bortser från att Katie åkte iväg och lämnade hit mig. Jag börjar kanske bli lite trött på stalls jobbet, mycket trött egentligen. Missförstå mig rätt, jag älskar ju nog fortfarande djuren i sig, men förbannadejävlar hur jobbiga de kan vara ibland.
Att spendera tid med Max lyser upp vilken vardag som helst, och jag har redan nu lite ångest över hur jag skall överleva utan honom när jag flyttar tillbaka till Finland.

Annat?
Inte mycket. Kommande månader levererar mycket kul program;
Amandas besök (om 10dagar!!!!), ett besök till Holland, ett besök till Stuttgart, ett besök till universitetet i Hannover.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar