Sidor

onsdag 23 december 2015

Waiting for Superman

För några veckor sedan släpade jag med mamma för att filma en träning, egentligen bara för att själv kunna titta och kritisera min egen ridning. Tror alla ryttare borde göra det nån gång, eller varför inte riktigt ofta också, man lär sig så otroligt mycket!
Var inte riktigt nöjd med det jag såg, jobbade bort mycket i Tyskland som tydligen nu hittat sin väg tillbaka när man inte rider under ett vakande öga lika ofta..

Tänkte ändå dela med mig av några klipp ur videon här! Kanske det är dags att bloggen blir lite hästigare igen....?

Min ordinarie tränare var på semester så vi hade en "vikarierade" tränare då. Brukade egentligen förr (innan Tyskland) skippa träningarna då det inte var Jessica som höll dem, men lärde mig ganska fort utomlands hur hälsosamt det är att någon annan kollar på en ibland och ger tips. Så är hur som haver riktigt nöjd med träningen. Hinderhöjden låg på minimi, men det kändes helt okej då jag inte riktigt hoppat "så mycket" med Nalle innan.

Anyway, ber er vara snälla när ni kollar och inte kritisera för hårt, jag har ju trots allt tränat mestadels dressyr en längre tid så hoppögat är lite rostigt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar