Sidor

söndag 11 oktober 2015

Söndagslista (stulen av Amanda..)

Basic fakta...
Namn: Felicia
Kallas för: Felicia, Fia bland med släkten
Stjärntecken: Stenbock
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Piercingar: Öronen och naveln
Tatueringar: Japp, på ryggen (hur coolt är det inte att jag äntligen får svara ja på denna fråga?!?!)
Längd: 166,5cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond
Fräknar: Alltså jag hade mycket när jag var mindre, men har minskat under åren.. tragiskt men sant
Motto: "how about.. no?"
Kär? Tss
Önskar du att du bodde någon annanstans? Vem skulle tacka nej till att bo i typ.. Miami? 
Tycker du att du är attraktiv? Näedå.
Dricker du? Alltför ofta
Röker du? Ne.
Vilket schampo använder du? Sebastian Hydre
Vilken parfym använder du? Escadas nån
Gillar du att tvätta? Fyfan. Speciellt inte här i vår creepyga källare. blä
Gillar du berg- och dalbanor? Javisst!
 
Senaste…
Låten du hörde: hmm, typ Lordis Last kiss goodbye kanske
Låten du laddade ner? Oj ingen aning, har inte laddat ner en låt på år och dar.. Thank you Spotify lixom
Personen du ringde? Janni
Personen som ringde dig? Möjligen mamma
TV-program du såg? Sex and the City  
 
Favorit…
Låt: öööh, kanske Stitches 
Sak att göra: Kolla serier
Sport: Banhoppning
Dryck: Juice, helst äppel
Kläder: Pyjamas
Bil: Oh definitivt nån Mercedes 
Serie: Desperate Housewives
 
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? oh ja
Gråtit över en flicka? Månne inte, typ när jag och Janni ryker ihop
Ljugit för någon? Typ.. ja. 
Varit i slagsmål? Njaa, inte som jag såhär på rak arm kommer ihåg
Blivit arresterad? Näe.
 
Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? 1. 
Hjärtan brustet på grund av dig? Inte en aning faktiskt
Tjejer du kysst? Många
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några nog!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Fler än man skulle tro
 
Senaste…
Boken du läste? Kepler - Eldvittnet
Personen du fick e-mail av? *kollar email* Tehyn terveydenhoitajaosasto
Personen du fick brev av? Typ Kela
Personen du fick sms av? Amanda
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ingen aning
Saken du köpte? Godis
 
Vad har du gjort idag? Vaknat, skrivit en skolgrej och snart kommer Amanda för en promenix
När stiger du upp på morgonen? Ibland 7, ibland 11
Vad har du på dig? Underbyxor
Vad är du allergisk mot? Jordgubbsglass
Var har du ont? Ryggen
Använder du hårspray? Nee
Kan du stå på händer? Njaa, men jag kan stå på huvudet!!
 
Övrigt...
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan alla gånger!
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? Jag har kommit över mitt största hat, men inte älskar jag det inte
Är du glad nu? Visst
Var du glad igår? Joo
Vad dansar du till? Nästan allt
Helsingfors är… ? Nästan min favoritstad
Åbo är… ? Helt okej
Kan du sjunga? Ibland
Spaghetti eller makaroner? Makaroner!
Land du vill besöka? Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar