Sidor

torsdag 29 oktober 2015

Laters, baby

Hej på er!
Hur har veckan börjat? 

Tackar som frågar, min vecka har också börjat riktigt bra. Tre dagar skola, och nu är det helg. Lång helg är verkligen välkommet - speciellt när jag får spendera den i Billnäs. 
Igår firade vi att skolveckan "äntligen" var slut och samlades hos Kia med Amanda och Rinja för att föra inför kvällens Fifty Shades of Masquerade på Showroom. Kvällen var riktigt kul och att få klä upp sig i klänning och mask uppskattade åtm jag mycket. Kändes spännande att få göra nåt lite mer speciellt. 
Alla kvällar har sina små motgångar, likaså denna, men det ordnade sig med att jag åkte hem till Kia och kramade om henne tills jag somnade. Hur golden är det inte att ha vänner man kan spoona med?!

Idag var måendet inte riktigt av bästa slag.. När jag släpat iväg mig från studentbyn åkte jag bara hem via för att samla ihop lite grejer och sedan hoppade jag på tåget mot Karis. Amanda råkade vara på samma tåg, och fastän hon kanske inte var det socialaste sällskapet (hehe) så kändes det skönt att inte behöva åka ensam. 

Väl hemma i Billnäs böt jag bara kläder och drog sedan till stallet för att mysa lite med min ponny. När klockan kröp närmare 18 drog vi med mamma iväg mot Tryckeriteatern för att kolla årets Karis Music Show (mer om det i ett annat inlägg!). 

Nu kallar White Collar och min farm på Hay Day, vi hörs imorgon?(!)


lyxade till det lite på måndag i brist på annat att göra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar