Sidor

tisdag 29 september 2015

the louder the better

Sitter i tåget påväg tillbaka till Åbo. Tänkte att istället för att sitta och korkat stirra ut genom fönstret kunde jag kanske göra nåt produktivt.

Jag har haft några riktigt usla dagar. Alltså riktigt dragna från jag vet inte vad. Absolut inget motiverar och inget är kul. Skulle bara vilja dra täcket över huvudet och inte lämna lägenheten på typ ett år. Skulle vilja kasta telefonen ner från balkongen och inte öppna dörren åt någon. Meeeen, det är inte acceptabelt att göra. Så det är bara att dra röven upp från sängen och dra iväg till skolan.

Spenderade helgen i Karis, gjorde inte ett jota. Alltså jag märker hur min irriterande attityd bara forsar genom detta inlägg så kanske jag bara slutar här. Vi gör ett nytt försök någon annan dag!

/Felicia

okej lite positivt på skutet; simuleringarna vi haft har varit skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar