Sidor

måndag 19 oktober 2015

They only come out at night

Det är 8 dagar sen senaste uppdateringen här på bloggen. Vad har hänt sen sist?
Förra veckan rullade på med skola, monopolkväll, sitz på torsdag och så åkte jag iväg mot Karis på fredagen. På fredagskvällen drog vi iväg för att kolla Prästkulla revyn. Tänker inte kommentera saken närmare eftersom det skulle bli så himla negativt...
Lördagen spenderade jag på jobb och på kvällen mötte jag upp Tobbe för lite hesemat och filmmys. Min finaste. Så jävla underbart att få spendera tid med honom. Dör lite varje gång vi skiljs åt och jag inser att det är minst hundra år tills vi ses igen.
På söndagen började jag dagen med att åka till Hangö. Hjördis och Ines tävlade där så jag åkte för att heja på dem lite. Innan jag skulle iväg på jobb hann jag ännu dricka en kaffe med Jonas. Det var minst sagt en tid sedan sist, så en timme kändes som 5min då vi catchade upp om vad som hänt de senaste..... två/tre åren.

När arbetsdagen äntligen var slut hoppade jag på tåget till Åbo och idag är det redan måndag. Efter skolan drar jag iväg på kaffe med Amanda och sedan skall jag tidsinställa högen med inlägg som väntar i utkasten. Designen borde också få sig en liten uppfräschning.

Vi hörs mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar