Sidor

tisdag 23 juni 2015

spread the word, I'm back.

Dags att återkomma, huh? 

Min ytterst korta bloggpaus gjorde verkligen gott. Kändes ganska skönt att vara lite anonym emellanåt (haha superkändisen här hej, med typ två läsare, hej mamma och... jag själv). Nej men ni kanske förstår vad jag menar ändå. 

Jag har hunnit samla på mig riktigt ordentligt med motivation, och några inlägg ligger redan i utkasten och väntar på att bli färdigskrivna. Det är dags att komma ut ur min "hata Finland - hata världen"-koma och satsa lite mer på att blogga, om sånt som någon kanske orkar läsa också. Det är ju trots allt att skriva jag brinner för så att säga, så varför inte låta tangentbordet ryka lite mer liksom. Dessutom som ni kanske märkte har bloggen fått ett liten ansiktslyft, som torde hålla motivationen på topp!

Midsommaren har firats, jobbet har inletts på allvar och jag stressar inför antagningsresultaten. Allt börjar vara som vanligt, om än så mycket annorlunda. Jag har tagit tag i nackskinnet och tänker verkligen rycka upp mig, nu skall det banne mej satsas, såväl på träning som annat. Så de så.

Jag hoppas ni alla hittat tillbaka, och jag önskar er ödmjukt Välkomna, hoppas ni skall trivas!

I brist på annat bjuder jag på en bild från England!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar