Sidor

lördag 13 juni 2015

I hope you get lonely tonight

Okej.
Jag har befunnit mig i Finland 25 dagar. Det känns som en evighet.
Vill ni veta vad det absolut värsta är? Jo, det är känslan av att allting är som förut. Det känns som om någon tryckt på paus när jag åkte iväg och tryckte på play när jag landade tillbaka här. Ställena är samma, människorna är samma, allting är samma, och jag börjar bara må lite illa.

Idag var sjätte turen på jobbet efter nästan ett års paus, och idag kände jag nästan för att ta livet av nån av frustation. Samma idioter som kommer in, samma otrevliga människor som köper exakt samma prylar. Jag blir så trött.

Jag vill inte kasta skit i nacken på allt och alla, visst har jag haft några riktigt bra stunder här hemma också. Att träffa vännerna och familjen menar jag då. Inget betyder lika mycket som de.


Senast imorgon stänger jag ner bloggen. Kanske för en dag, kanske för en vecka, vi får se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar