Sidor

onsdag 10 juni 2015

And that's when I met you

Möjligen ett medvetet, möjligen ett omedvetet val att bloggen fått lega lite ur prio under den gångna veckan. Kalla mig den sämsta bloggerskan ever om du vill.

Veckan som Katie spenderade här var verkligen av bästa slag. Vi har besökt diverse städer här runt om kring, spenderat en dag i Helsingfors och allmänt bara spendera värdefull kvalitetstid. På lördagen var det dags för lite lördagsfirande. Vi fyllde magarna med oändliga mängder grillmat och satte oss (Katie, Janni, Amanda och jag) i Stefans tunna. Kvällen var verkligen lyckad på alla sätt och vis. Kanske det blev en cider för mycket och jag lämnade tunnan för att inte skapa onödigt drama, men det är sånt som hör sommaren till.

Katie åkte tillbaka till Holland på måndagen och jag har idag börjat jobba riktigt på"allvar". Skönt så egentligen.
Inträdesprovet mitt ägde också rum på måndagen, men tyvärr kändes det inte riktigt som att jag gjorde mitt absolut finaste resultat så vi får vänta och se.. Hyser inga större förhoppningar och känner redan lite ångest över vad jag gör sen isåfall.

Nyss avslutade jag ett Skype-samtal med Cissi och nu kallar någon mysig film. Imorgon är det sovmorgon som gäller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar