Sidor

söndag 29 juni 2014

snilleblixtar på rad

.
En vecka återigen som bara flugit förbi. Tiden går så förbannat fort nuförtiden! Extra fort tycks den gå då man har semester..
Vad har jag sysslat med då? 
På måndagen fick vi (jag) en snilleblixt att åka iväg för lite nattfotografering med Janni och Tobbe. Jag fick som vanligt ta rollen som spöke. Blev en riktigt kul natt som vi avslutade med övernattning här hos mig. Finaste vännerna i världen. Lovar att visa er resultat från fotograferingen så fort jag fått dem! 

När vi vaknade på tisdagen fick vi en till snilleblixt. En timme senare var flygen till och hotellet i Stockholm bokat. Blev att snabbt packa väskan och nästa morgon var vi redan framme. Så otroligt skönt att slippa lite iväg från hemknutarna.. 
Vi besökte Gröna Lund, Skansen och så shoppade vi en hel del. Träffade också en mycket saknad Sandra. En helt perfekt resa alltså. 

Igår var det bröllopsfest för min kusin och hennes nyblivne man. Eller nyblivne och nyblivne... jävlarna gick ju och gifte sig i smyg för en tid sedan... vem gör så......?! 
På kvällen åkte vi iväg med ett gäng till Bromarfnatten. 

En hel del har jag hunnit med på min semester alltså. Imorgon kallar jobbet igen!

Önskar er godnatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar