Sidor

fredag 20 juni 2014

Hoppträning och midsommar

Hej!
Har egentligen alltför bråttom för att blogga, men ett kort inlägg skall vi väl ändå klämma in!

Dag 10/10 på jobbet är äntligen avklarat och nu tänker jag njuta till fullo av min 1½ veckas semester, låter kanske inte sådär himla mycket för er men i mina öron låter det som en evighet utan ett enda måste.

Drog iväg med hästarna ner till Billnäs idag för att hoppträna lite. Hade lovat Nea att motionera hennes ponny som står där så det gick ju bra i samma veva.
Båda av mina visade sina bra sidor, och det känns bra att fortsätta därifrån imorgon. Skall försöka få några bilder eller kanske en film, det är ju trots allt över ett år sedan senaste filmen är tagen..... Hjördis lyckades jag faktiskt föreviga ett hopp på en film, som ni hittar lite neråt!

Resten av kvällen ser faktiskt lite oklar ut. Skall och äta till stugan med släkten men sedan vet jag inte riktigt.. Kanske ett varv till Amandas? Skall iallafall söka Tobbe från jobbet inatt!

En riktigt glad midsommar önskar jag er! Fira försiktigt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar