Sidor

torsdag 19 juni 2014

keep it simple

Godmorgon! Eller kanske mera goddag..
Sitter här med min kaffekopp och morgonmål efter ett svettigt ridpass på gräsplanen med Lily och sedan tog vi Hjördis med på en skogstur. Inte helt fel att börja dagen så inte!
Eftersom jag fick min sadel först igår så blev dagens ridpass mest en check att allting fungerar. Inte kanske riktigt kanske vårt bästa pass, men inte heller det värsta. Hon är ganska stark i munnen och hon vill lätt slänga bakdelen åt diverse olika håll, men det skall vi nog åtgärda! Måste själv komma ihåg att sitta rakt och på mitten samt rida med sitsen istället för handen. Handen är ju trots allt bara där för att hålla ihop det hela.

Om två timmar skall jag befinna mig på jobb, dag 9/10. Ni förstår nog inte hur skönt det är att veta att det bara är morgondagen kvar före över en veckas semester. Äntligen!

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar