Sidor

onsdag 4 juni 2014

Darling my heart is on fire

Sitter i tåget påväg till Helsingfors, dag två. Inträdesprov dag två vill säga. Hade turen med mig igår och lyckades ta mig till den andra delen som idag går ut på en intervju och en gruppsituation. Wish me luck!

Känns som en evighet sedan jag bloggade sist fastän det egentligen bara är typ fem dagar. Bloggen bara vill dö ut lite nu dels pga tidsbrist och kanske större dels pga motivationsbrist. Har lixom inget att berätta. :')

Ett inlägg med bilder och sånt smått om dimissionen kanske jag kunde klämma in i ett senare skede, nåt annat intressant händer det inte. Dagarna flyter lite ihop, men det hör väl sommaren till.

Denna vecka njuter jag av semester, nästa veckas onsdag börjar jag jobba igen. Oh happy days.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar