Sidor

måndag 30 juni 2014

1. Min åsikt om bloggar

Jaa. Haha.
Jag tycker nog att bloggar ären riktigt bra grej, vare sig det är stora bloggar med tusentals läsare eller bara små bloggar som någon använder som dagbok och som avreagering.
Jag själv läser inte så många proffsbloggar, eller egentligen så läser jag bara två. Ztreliin.se och tyrashastar.se. Jag älskar Linns sätt att skriva och jag gillar hennes ridstil. Hennes blogg är lättläst, intressant och ändå innehållsrik. Tummen upp där!
Tyras blogg hamnade jag nog in på bara imisstag. Sveriges största hästblogg, och en riktigt bra sådan.

Personliga mindre bloggar läser jag några av också. Mest vännernas, men ibland seglar jag omkring på andra också. Skönt att läsa och kanske känna igen sig ibland, en lättnad att veta att man inte går igenom nåt ensam eller dyl.

Så min åsikt är nog att bloggar kan vara riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar